torsdag 2 september 2010

Väntan...

Dagen har spenderats i Limhamn i väntan på vårt badkar som skulle levereras idag mellan kl.10-12. Varför det skulle till Limhamn är för att min morbror var så snäll och lät oss ha det stående hemma hos dom eftersom vi inte har mycket golvyta över just nu. Jag och Elias tog bilen till Limhamn lite i tio för att skriva på när badkaret levererades. Chaffören skulle ringa innan han kom, så jag tog en promenad med vagnen i Limhamns mysiga gator. Elias somnade så jag traskade tillbaka till morbrors hus och satte mig i trädgården. Jag hade fått nyckel så jag kunde gå in, men det kändes bra att sitta där ute och få lite luft. Klockan närmade sig 12 men fortfarande inget badkar. Gav Elias mat, fortfarande inget badkar.
Vi skulle vara på babysim idag klockan 16.30 men det borde ju inte vara några problem. Efter några samtal till Schenker och en mängd irritation senare, så beslutade jag och Susanna (morbrors fru) att jag skulle köra hem kl. 15 så vi hann till babysimmet och hon skulle ta emot leveransen. När tror ni dom dök upp? KLOCKAN 16!!! Är det inte dåligt? Jag förstår att de blir försenade, men 4 timmar!!?
Hela min dag har gått åt att sitta och vänta.... känns lagom kul! Varför säger man då att leveransen blir mellan 10-12???

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar