måndag 27 september 2010

En höstpromenad

Idag hade MKB visning av vår lägenhet eftersom vi har sagt upp den och nya ska flytta in. (Bara 2 månader kvar!!! Jabadabadooooo). Så jag städade så gott jag kunde, men vilken röra, kartonger och grejor överallt. Tur den inte skulle säljas den här lägenheten.
Jag och Elias kunde ju inte vara hemma när här sprang en massa folk på visning så vi passade på att ta en höstpromenad till Jägersro. Det såg inte så lockande ut, grått och trist, men det var faktiskt jätteskönt ute!
Eftersom lillen blivit förkyld så skulle jag se om det fanns nässpray till så små barn, och det gjorde det!
Jag har koksaltlösning hemma, men riktiga näsdroppar är ju superbra!
Han är inte jätteförkyld, och hoppas inte att han blir det heller, utan näsan rinner mest. Men han har fått nässpray och jag hoppas att han kan sova.
Han vaknade nämnligen kl 23.30 igår och bökade runt i sängen. Till slut fick jag ta upp honom och sitta med honom i soffan tills han somnade igen i min famn vid 24. Han verkade täppt då, och han fick lite koksaltlösning i näsan.
Jag är ju inte van att han vaknar, och jag tyckte så synd om honom. Men idag har han varit pigg och inte särskillt täppt. Håll tummarna för att natten går bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar