tisdag 7 september 2010

Bloggtorka

Det verkar som dom flesta har bloggtorka just nu, inklusive mig. Vad kan det bero på?
Kanske för att vardagen har börjat igen efter alla semestrar och just nu står allt bara stilla?
Inte för att vi inte har något att göra, jag och Elias har fullbokat varenda dag, och det är jättekul. I lördags var vi på kalas i Lynge utanför Köpenhamn. Frederik fyllde 3 år. Sörens föräldrar hade också tagit sig den långa vägen till Lynge så att Elias fick träffa sin farmor och farfar med. Vi började med att åka till Sörens kusin för att kolla på deras nya utbyggnad av huset. De har byggt till en del och flyttade då köket dit. VILKET KÖK!! Det var så häftigt! Går inte att beskriva, men jag återkommer med bild.
Ett designkök från Jakob Jensen!

Kalaset fortsatte sedan i Lynge med bullar, tårta och god mat. Barnen lekte och uppträdde för oss. Sååå söta.

I söndags var min syster på besök.

Annars har vi fullt upp i veckan. Idag skulle vi på tandinformation och tandkontroll av Elias små tänder på BVC kl 9.30. När vi väl kommit iväg och kom dit så var den inställd för tandsköterskan var sjuk. Så alla fick traska hem igen. Jaja inget att göra åt det.
Senare ska vi på öppna förskolan borta vid folkets park med Jessica och Charlie. Ska ta upp det igen, vi hade en paus för barnen var lite små när vi gick i våras. Men nu borde dom uppskatta det. Vi riskerar tyvärr lite sjukdom genom att gå dit. Alla barnbaciller som flyger omkring där, men det får man väl offra. Det är nog bara bra att vänja dom lite innan dagisbacillerna.

Nu har jag inte tid att blogga mer, ska ta hand om tvätten som har hängt på tork. Vi fick ju så mycket kläder som Frederik hade när han var liten. Vi hade 4 stora påsar med kläder med oss hem från danmark. Kul!

Ska se om jag kan få in lite nya bilder ikväll, Hasta Luego!

1 kommentar:

  1. Vi funderade också på öppna förskolan men hon kanske är lite liten inu. Men det blir kanske kul för mig...hihi

    Så söt han är när han äter melon!

    SvaraRadera