torsdag 16 september 2010

9 månader och en tand rikare

Elias blev 9 månader idag!! Jag blir lika förvånad varje gång jag inser att han är en månad äldre. Men 9 månader låter ju som att han fyller 1 när som...

Han kravlar omkring på golvet som en liten ödla! ( Detta har han kommit på nu i veckan!) Det ser så roligt ut och han blir snabbare och snabbare.
Har filmat min lilla ödla, men orkar faktiskt inte lägga upp det idag.

Imorse upptäckte jag en liten framtand däruppe! Sina första 2 tänder fick han när han var 5 1/2 månad, sedan dess har det inte hänt något. Men idag hade den tittat fram, tror den brevid också är på väg. Han fick alltså sin tredje tand på sin 9 månaders dag!

Idag var vi på babysim och Elias gjorde sitt första dyk! Vet inte riktigt om han tyckte det var särskillt roligt, han såg mest chockad ut, men han klarade det jättebra!
Mormor var med och tog lite bilder, så dom vill vi ha sen!

Nu ska jag inta sängläge, undrar om jag inte håller på att bli sjuk. Mått kass hela dagen.
Vill INTE bli sjuk, så jag hoppas jag kan sova bort det!




1 kommentar:

  1. Haha "Klängperiod", kunde inte sagt det bättre själv.
    Keila blir också sjukt gnällig om vi bara är hemma en hel dag. Vi måste ut och upptäcka världen och då är hon oftast tyst och nöjd och bara tittar och tittar.

    Så imorgon ska vi på babysim... Det brukar trötta ut.

    SvaraRadera