fredag 10 september 2010

Härliga fredag!


Fast jag är mammaledig så är fredagar så härliga! Alla människor är glada och lyckliga.
Det är nåt visst med fredagar, fastän jag är ledig hela veckorna så är fredagar bäst. Måndagar därimot är aldrig så roliga. Går man på stan så ser du inte hälften så många glada människor en måndag som en fredag! Mycket roligare att gå på stan en fredag! :)

Igår var vi på babysim. Elias var så glad och lycklig i vattnet, nästan lite busig. Jättekul att se!

I övrigt så har veckan gått snabbt tycker jag. Vet faktiskt inte riktigt vad vi gjort, men snabbt har den gått och vi har varit busy varenda dag.

Elias har börjat kräla lite på golvet, men han kommer inte framåt, bara bakåt! Det slutar med att han blir sur för han inte kommer till det han vill. Och vem hade inte blivit det?!

Slänger in lite nya bilder.
Ha en fortsatt bra fredagkväll!


Läser ILVA-katalogen
... här tog det stopp, jag skulle ju åt andra hållet
jag VILL ha skon, hur gör nu Joe Labero igen? Stirrar.. och sen....
OK, testar ny taktik - snälla sko......

ger upp, tar boken istället
hmmmm... står det på danska?

bättre pappa läser för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar