söndag 26 september 2010

Älgstek och Peter Lehman

Igår åkte vi till Höllviken för lite älgstek och en god Peter Lehman (Shiraz) mmmmmmmm gott!
Min syster har varit på besök i Skåneland hela veckan och hennes sambo kom ner i lördags med en stor älgstek som tillagades med alla tillbehör. Jättegott.
Elias var jätteglad att träffa alla och framförallt hundarna tror jag. Väldigt spännande!
Ett tag tyckte jag vi alla låg och krälade på golvet. Komiskt!













Idag har vi spenderat dagen på Ica maxi och i tvättstugan känns det som. Men lite lek och bus har vi hunnit med. Elias har varit på märkligt humör idag. Blivit ledsen flera gånger utan anledning. Ja anledning fanns det säkert, men jag vet inte vad det var som gjorde honom ledsen.
En av gångerna vet jag, han blev jätterädd för dammsugaren. Jag fick stå med honom i famnen och trösta honom  medan Sören dammsugade. Han var livrädd och tårarna sprutade.Sedan gick det bättre, och han ville hela tiden se var dammsugaren var, men inte komma nära.

Nu är det dax för lite pocorn och tv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar