torsdag 8 juli 2010

Promenad i solen


Idag vågade vi oss inte till nån av stränderna, det tar sån tid att komma iväg och solen vill ju ändå inte att jag ska bli brun. Så idag lurade jag solen.
Vi tog en promenad till Jägersro center, och solen sken hela tiden. Perfekt tyckte jag, men Søren hatar solen.
Laserstrålar kallar han det, och varken han eller Elias tycker om "laserstrålar rätt i huvet"! Så man kan nog säga att jag lurade Søren och Elias också. :) Jag fick ca 20 minuter i solen dit och ca 20 minuter hem, jag njöt. Man ska vara glad för det lilla.
Vi tog en sväng inom Golvpoolen för att kolla på kranar till vårt nya hus, eller blandare som det heter. Det ingår självklart i vårt hus, men dom som ingick gillade vi inte och man kan såklart välja till något annat. Men vi bestämde att vi skulle hitta några själv. Det är inte lätt, finns så mycket snyggt, men dom är också dyra. Men tror vi har hittat några som vi vill ha. Det ska 2 till vaskarna i badrummen, 2 i köket och en i tvättstugan. Dessutom ska vi också ha en dusch och en badkarsblandare. Ännu värre blir det om nån vecka, då ska det väljas kakel och golv till badrummen och kakel ovanför diskbänken i köket.
Hmmm det blir inte lätt, det finns så mycket fint. Jag har absolut inget öga för sånt, jag behöver få inspiration så kan jag säga att det eller det tycker jag om. Men att själv komma på och veta hur jag vill ha det är jag inte alls bra på. Det är nu ni kommer in i bilden, vi tar gärna emot tips och länkar! Hur hade ni velat att ert nya badrum skulle se ut?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar