onsdag 14 juli 2010

Projekt

Att packa inför en dag på stranden är ett stort projekt. Om det var jobbigt innan, så är det mycket värre med en liten. Men nu är allt packat, tror jag, och vi väntar bara på att Elias ska vakna. La honom lite tidigare idag så vi kunde packa och komma iväg, och han somnade och sover fortfarande. Bara han inte tänker ta en sån där 3 timmars..... För då får jag nog ta och väcka honom. Men jag hoppas han vaknar snart. Dubbelmoral av hög grad. Ibland vill jag att han ska sova länge och ibland, som idag, vill jag att han ska vakna. Packningen man ska ha med till stranden är inte nådig. Vagnen liknar en packåsna. Och jag hoppas verkligen att jag inte glömt nåt viktigt.
Nu vaknade han! Så nu ska han få lite gröt och sen ska vi till stranden.
Ha en skön dag mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar