måndag 5 juli 2010

Danmark






Igår var vi på kalas i Danmark i värmen. Det var jättetrevligt och mycket gott att äta och dricka, Chablis och grillat, mums.
Vi åkte redan klockan 11 och var inte hemma förrän klockan var 20,30, så det blev en heldag, men det är så trevligt och lättsamt hos Line och Peter så tiden bara springer iväg.
Vi åt och drack ute i trädgården, och än en gång blev jag påmind om hur mycket jag saknar en trädgård. Men den som väntar på nåt gott...

Det är så varmt i vår lägenhet att man inte står ut att vara här, så när grabbarna vaknat blir det stranden, eller vad man kan kalla det. Det blir nog Sibbarp idag. Enklast så. Där finns skugga, gräsmatta, sol, kiosk, toalett och havet! Det gäller att göra det lätt för sig. Efter sandstormen senast så ger jag mig inte på det igen. Inte idag iallafall. Min plan är att njuta idag!
Det återstår att se.
Fortsättning följer......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar