söndag 25 juli 2010

Grillat i Skegrie


Igår var vi i Skegrie och fick grillat och vin!
God grillad burgare, jättegott!
Elias somnade i bilen på väg ner vid 17,45, vilket var helt fel tid och inte alls bra. Så han ville ju inte sova som han brukar vid 19. Men jag la honom i vagnen och gick en runda när klockan var 20. Det var så mysigt. Gick och tittade på vårt hus och på alla andra fina hus och framsidor och trädgårdar. En bonus var ju att dom som vi var hos, bor i ett likadant hus som vi ska ha! Så där satt vi och drömde oss bort. Tänk att vi ska få bo så snart! Dom har det så fint, och det ska vi också få så småningom. Men först ska vi ha en jordbunke till trädgård. Men man ser ju att trädgårdarna växer fram, framsidorna blir så fina och helt plötsligt får huset ett annat utseende. Allt blir så ombonat istället för att det står ett nytt fint hus i en jordbunke. Men det tar ju sin lilla tid, och åter är det nya val som ska göras.
På tal om val, så har vi ångrat oss i vårt kakelval. Som tur är går det att ändra än sålänge. Så idag måste vi ut och kolla igen på Höganäs på svågertorp.
Man är lite trött idag eftersom vi inte var hemma förrän klockan var över 01 inatt. Och jag tror inte jag somnade förrän vid 02. Men jag är glad att jag fick sovmorgon idag, Elias ville inte upp förrän klockan var 7,30! :)
Vi hade väldigt trevligt igår och man kan ju sitta och prata hur länge som helst om hus och barn.
Idag ska det packas inför vår semester. Inte lite grejor som ska med!!

Här kommer några bilder från tidigare i veckan.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar