tisdag 1 februari 2011

Vi klarade det!

Vi klarade helgens invasion danskar! Och dessutom så räckte maten, alla hade någonstanns att sitta! Det var ju min stora oro. Men det gick!
Det som är så synd när man har så mycket folk hemma är att man inte hinner prata med dom. Jag hade fullt upp med att få fram maten, och efter maten skulle kaffe och tårta fram, och efter det skulle snacksen fram. Så tyvärr hann jag ju knappt prata med våra gäster. Men jag hoppas dom hade trevligt.
Elias fick en massa fina kläder i present.
(Och dessutom så lämnade Line och Peter 2 påsar med avlagda kläder från Frederik, som jag strax ska kolla igenom :)
Dessutom så bodde ju Christian, Christina och deras lille Oliver här hela helgen. Så ovant at ha en liten 2 månaders i huset. Han sov ju mest, men när han var vaken så snackade han som bara den! Så söt han är.
Elias tyckte det var spännande med en bebis och han skulle titta och klappa, och han var faktiskt väldigt försiktig.

Idag var Jessica och Charlie här. Det är så kul att ha en liten Charlie som springer omkring här själv. Utan gåvagn och utan att hålla sig i något. Han bara traskar iväg! Sååå söt!
Elias går nu mer och mer med sin gåvagn. Och i fredags gick han faktiskt några steg från soffbordet till tvbänken.  Både mamma (som var här och hjälpte mig, annars hade jag nog aldrig blivit klar) och jag stod bara och gapade! Han tänkte nog inte på vad han gjorde utan bara traskade iväg. Vi försökte sen få honom att gå mellan oss, men då bara slängde han sig. Så det var bara en engångsföreteelse för nu iallafall.

Nu ska jag rota bland kläder! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar