torsdag 17 februari 2011

Stökigt värre

Sitter här i röran och 2 killar kämpar i köket för att byta vår bänkskiva. Det gör man alltså bara inte sådär! Det har varit ett projekt från klockan var 8 i morse. Och dom är fortfarande inte klara och klockan är 13.30. Så det verkar bli en hel dags jobb för delas del. Hela mitt kök står nu i vardagsrummet och här är stökigare än stökigast!! Hur ska jag få fint här igen??? Elias sover just nu men vaknar nog snart. Jag kunde värma lite mat till honom i micron, men mat till mig har varit värre. Efter att jag höll på att dö av hunger så fick jag tag på lite aprikoskräm i kylen och smörpaketet. Så det blev kräm och macka. Vattnet har varit avstängt tills för en liten stund sen. Man klara ju nästan inget utan vatten!! Hade fyllt en karaff med vatten innan dom stängde av det, så jag kunde koka lite kaffe( i vardagsrummet)! Bjöd killarna på lite kaffe och bragokex:)

2 kommentarer:

  1. Varför byter ni bänkskiva redan?

    SvaraRadera
  2. Dom hade lyckats repa den och så var den missfärgad på flera ställen (om det var av fog eller nåt starkt rengöringsmedel vet vi inte).
    Men dom fick sätta in en ny!
    Det bestämdes redan vid besiktningen, men allt tar sin lilla tid.
    Ny har vi en ny fin igen! :)

    SvaraRadera