söndag 6 februari 2011

Kaffe med My blev till en ny gardrob....

Idag tog jag bilen in till My som jobbade på Smooph i västra hamnen. Meningen var att vi skulle ta en kaffe och snacka. Det gjorde vi också, men att vara i en butik fylld med fina kläder, utan att shoppa är svårt! Så det slutade med att jag kom hem med en helt ny garderob! Underbart! Det var så längesen jag köpte något till mig själv. Min garderob har bestått av gamla tråkiga kläder och jag har verkligen fått leta ordentligt för att hitta något respektabelt alls att ta på mig. Men idag köpte jag en MASSA nya kläder! Och sååååå fina! Helt underbara kläder! Fick med mig lite av varje hem! Nu har jag kläder igen! Tjooohoooo! Tusen tack My! Aningen fattig blev jag, men med så mycket fint så får man vara nöjd. Jag är lycklig! :)

1 kommentar:

  1. Wow, en helt ny garderob låter väl inte illa :)
    Lyllos, hade jag också velat.
    Vad är Smooph? Aldrig hört talas om, men så har jag inte kolla alls längre!

    SvaraRadera