onsdag 27 oktober 2010

Promenad till stan

Idag blev det en promenad till stan med Jessica och Charlie. Det var ok väder ändå till vi kom till stan, då började det ösregna. En snabbrunda i stan blev till massa shopping! Varför blir det alltid så? Tänkte att jag skulle försöka skaffa mig en ny jacka och kanske något annat snyggt till mig själv, men som vanligt blev det en massa kläder till Elias. Precis som han behöver mer!!
Lyckades komma hem med 3 byxor, 3 tröjor, strumpor, moccasiner och mössa å vantar till den lilla räkan!
Suck.... Nu måste jag bara vänta på min tvätttid så att han kan använda det med!
Men varför gör jag alltid så, han har en hel byrå proppfull med kläder, och jag menar verkligen proppfull. Så varför tror jag hela tiden att han behöver mer? Men idag tyckte jag att han skulle ha lite mjuka byxor att ha under overallen, så det blev ett par favoritbyxor från Esprit. Han har haft minst ett par i varje storlek hittills. Gillar verkligen deras mysbyxor. Dom sitter så bra och är inte gigantiska som vissa mysbyxor är, utan har bra passform, till Elias åtminstonde. Och så fick han också en ny huvtröja. När Jessica skulle in på Lindex så hittade jag också såklart lite byxor och tröjor där med som Elias "behöver".
Till mig blev det ingenting!
Får ta en ny "leta-jacka-runda" en annan dag, och ska INTE köpa mer till Elias nu! (tror ni mig? hihi)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar