fredag 15 oktober 2010

Heldag på stan

Idag tog jag och Elias oss en heldag på stan. Jag tänkte för en gångs skull köpa lite kläder till mig själv.
Det blev ett par Levi´s Curve (Tack Anna för tipset!) Och så blev det en kofta från Åhlens. Jag köpte också en tröja på Gina Tricot men den fick jag aldrig med mig hem. Det är så retligt!! Jag la den i sin påse under vagnen, men när jag kom hem så var den inte där! Den måste ha trillat av på vägen någonstanns, och jag är fortfarande upprörd över detta. Hur kan jag tappa den??! Jag som aldrig tappar eller slarvar bort grejor, har lyckats 2 gånger denna veckan! Elias sparkade tydligen av sig sina fina skor från Next på Ica Maxi igår, för när vi skulle gå ut och jag skulle ta på honom jackan såg jag att han inte hade skorna på sig längre. Jag gick in igen för att försöka hitta dom, men tyvärr, dom är borta! Och nu min tröja!! Det konstiga är att jag hade verkligen tryckt fast påsen bland allt annat skit jag har under vagnen, men jag har rotat igenom allt, den är inte där!
Tur det inte var mina nya jeans, dom låg också under vagnen!
Tack och lov har jag dom kvar!!
Så istället för att grubbla över var tröjan tagit vägen ska jag nu gå och lägga mig och vara tacksam att jag har mina jeans kvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar