torsdag 28 oktober 2010

Inställt BVC besök

Vi skulle varit på BVC idag för 10 månaders kontroll och läkarbesök. Tyvärr blev det inställt, och jag som längtat så för att se vad han väger och hur lång min lille snutte blivit!
Man är ju inte där så ofta nuförtiden och därför tycker jag det är spännande att se hur han växer. Vikten ökar väl inte särskillt mycjket längre, men längden är ju kul att se.
Nu får jag vänta ända till nästa vecka.

Det var ju vår lilla utflykt idag, så istället fick vi ta en promenad till affären och köpa lite mjölk till Sören. Riktigt trist väder idag, sånt där småregn och grått och trist. Men det passar ju bra eftersom vi varit hemma resten av dagen. 
Elias sover nu och kalopsen står på spisen och puttrar.
Nu ska jag ta och få i mig nån macka och lite kaffe innan han vaknar igen.
Han är totalt omöjlig för tillfället. Leker absolut inte själv, och sitta still är inte att tänka på.
Det ska klättras på mamma ( på golvet)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar