söndag 8 augusti 2010

Trött

Vi var i Höllviken igår och fick god mat och dricka tillsammans med mina föräldrar, min syster och Andreas och min morbror och Susanna. Vi hade så trevligt och tiden sprang iväg. Så när klockan närmade sig 01 insåg vi att vi borde köra hem. Jag var den enda som inte druckit (vilket jag är väldigt glad för idag) så vi körde Per och Susanna hem till Limhamn. Klockan var 01.55 när jag la mig i sängen.
Det är ju inte så sent tänker väl ni, men jo det är det när Elias vaknar allt från 06-07 om morgonen. Så när jag gick upp med honom klockan 06.45 var jag inte särskillt pigg. Har piggnat till lite nu, men får nog ta och sova en stund i eftermiddag med Elias. Sören fick sova och har precis vaknat nu klockan 9.30.
Tror faktiskt det är min tur med sovmorgon imorgon. Men jag har så svårt att sova vidare. Allt hörs så tydligt i vår lilla lägenhet och Elias är inte direkt tyst. Han är pigg och glad om morgnarna och snackar för fullt, så även om jag ligger kvar i sängen ett tag, så sover jag inte. Men det ska bli skönt att få ligga kvar och slöa lite imorgon! Längtar redan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar