söndag 22 augusti 2010

En liten gnällfis


Idag hade vi en liten gnällfis här hemma, eller iallafall hela eftermiddagen.
Vi försökte med ALLT, men inget var kul. Det började vid lunchtid, så vi gick ner till lekplatsen här nere i myskläder. Då blev livet lite roligare igen för lille Elias. Vi gungade lite, men efter ca 15 minuter så kom regnet. Det var bara att gå in. Elias sov en stund och han vaknade glad och pigg, men efter ett tag så gnälldes det igen. Vi tog fram lite nya leksaker som legat bortglömda och tog också fram lära-gå-vagnen, men det var inget som passade gnällfisen. Ja man kan ju grubbla i evigheter på varför han var så idag, men jag kommer ju inte få något svar ändå, utan hoppas att morgondagen blir bättre.

Igår var vi på kalas i Limhamn. (Eller hur är det nu man säger på Limhamn?)
Det var iallafall jättemysigt och trevligt. Elias fick finkläder på sig. Levis skjorta, jeans och Puma skor. Han var så fin!
Och han var en glad kille igår! :)
Det är han ju oftast, så jag ska inte klaga.

Gårdagens outfit gnagandes på sina nyaste (ett par nummer för stora) puma. Dom vita har han på!
Lite skeptisk till hängmattan..

men märkte fort att det var ju kul!



Elias la in backen stället för att gå framåt



Ny min det här, den har börjat komma fram ofta

2 kommentarer:

  1. Åh vad han växer din lille kille!! Reser han sig och står mot det mesta nu? :-) Ser nästan så ut!
    Ville mest skriva att jag aldrig tycker du säger el skriver något dumt. Kul att du förstod vad jag menar. Det har legat och grott ett tag inom mig och behövde skriva ner det. Känns redan bättre. :-)

    Hoppas allt är super med er!!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. åhh! vad han är fin...sitter här och bara längtar....
    vadå olycklig kärlek?!?! släng er i väggen...mosters längtan är hundra gånger värre!!!

    SvaraRadera