tisdag 10 augusti 2010

Det blev en new look!


Ja det blev en ny look, och jag vågade klippa av mig håret! Var så trött på att jag alltid bara satte upp det. Det var fint när jag hade det nere, men det går inte med en liten kille som drar i det konstant. Jag hade nästan beslutat mig att klippa av det, men behövde höra från min frisör att jag gjorde rätt. Och det tyckte hon absolut! Frisörer är ju inte sena med att gärna klippa av håret och göra nån frisyr av det. När jag tittade ner på golvet var det en hel peruk som låg där. Tror aldrig jag har klippt av så mycket hår! Lite mörka och lite ljusa slingor på det så blev det riktigt bra tycker jag själv!
Jag är ju en människa som absolut inte blir bra på bild, men vill ju visa er hur mitt hår blev.
Inte direkt nystylad, men här kommer det!


3 kommentarer:

  1. Skitsnyggt!! I like!/Johan

    SvaraRadera
  2. så himla fin du blev!! perfekt!! och tack för träffarna i veckan! supervärdefullt! Andreas sa precis att Elias är den sötaste unge han nånsin sett! (då har ändå egna syskonbarn o massa nära vänner me barn), dessutom har han humor säger Andreas! det du!!!! hur ska man nånsin kunna väga upp det! saknar er redan! kram

    SvaraRadera
  3. Jättefint! Du passar så bra i kort hår.
    Hoppas allt är bra med er. Själv ska jag snusa nyfödd bebis imorgon. Finns det något bättre.

    Kraaam

    SvaraRadera