söndag 7 november 2010

Vem har tagit mitt barn?

Någon måste ha bytt ut mitt barn, för det här barnet som äntligen ligger i sängen och sover känner jag inte igen!
Barnet som jag har här hemma gnäller och piper och ska inte sova varken på dagen eller på natten.
Barnet som just nu sover, men det vet man ju inte hur länge, sätter sig emot allt och växlar i humör. Ena sekunden glad och skrattar och nästa totalt vansinnig för att det inte går som han vill.
Det här barnet vill att man ska bära honom, och när man lyft upp honom så blir han galen om man inte släpper ner honom igen fort nog.
Det här barnet kan inte leka själv, utan kräver att man ska sitta på golvet, och gör man inte det så tar han till lipen.
Listan kan göras lång.
Men det här barnet känner jag inte igen!
Var är min Elias?

2 kommentarer:

  1. Ojojjoj vad jag känner igen det där... Lätt den värsta fasen hittills! Läst andra 10-månadersbloggar och de upplever samma sak. Herregud vad jag önskar att det går över snart!

    SvaraRadera
  2. Usch!! Hoppas att han snart blir sig själv igen! Ville ni ses imorgon?

    Kramar!

    SvaraRadera