tisdag 2 november 2010

Bodum

Idag blev det lite shopping... igen...
Men denna gången fick Elias inga kläder utan bara en ny leksak och 2 böcker. Han älskar ju böcker, och börjar tröttna på sina gamla. Inte så konstigt, vi har tjatat ut dom!
Så mycket för att inte handla mer till honom...
Men idag blev det också lite shopping till mig (och Sören). Det blev nya fiiiiina kaffemuggar och ett knivblock.
Redan helt förälskad i mina kaffemuggar, så det var ett bra köp! Dom är lagom storlek och rundade precis som jag gillar dom. Dessutom har dom nån form av gummi/silikon där man håller, så det blir inte varmt. Velade länge angående färgen, men tror att den blir rätt bra. De fanns i massa olika färger så det var inte lätt att välja, men för en gångs skull kände jag att jag inte skulle välja en vanlig eller diskret färg. Bestämde mig för att VÅGA! Vi har ju faktiskt en vattenkaraff från Eva solo med samma färg, så det blir bra!
Och knivblocket verkar vara jättebra, ett sånt där ni vet som inte har några förgjorda hål, utan man kan sätta knivar hur och var som helst i det! Vi har faktiskt inget just nu, och även om de ligger i översta lådan, så kommer  Elias snart nå upp dit också.
Så ett nytt supersnyggt knivblock blev det också!
Det finns ju en hel serie med grejer så vi kanske fyller på! :)


Kaffemugg från Bodum


Knivblocket från Bodum





3 kommentarer:

  1. Hellu sötis:)
    Allt bra med dig idag?
    Händer idag då?
    Ha en underbar dag<3

    SvaraRadera
  2. snygga grejer!! hade jag med kunnat tänka mig ;)

    SvaraRadera
  3. Fina grejor ju!! Blir fint i det nya huset! Åhhhh....nu är det nära för er! Har ni börjat packa?

    Kramar!!

    SvaraRadera