torsdag 25 november 2010

Kvällpackning

I veckan har vi packat packat och packat. På dagarna har jag och Elias varit på promenader i vintervädret och på kvällarna när Elias lagt sig har vi packat. Det har faktiskt funkat jättebra. Nu är det svåraste kvar, allt det där sista som ska ner.
Men imorgon är det slutbesiktning av huset och efter det får vi nycklarna!! Herregud, är det verkligen sant? Jag kan inte fatta det!?
Imorgon har vi ett hus!! Tjohoooooo!!
Nån som testat flytta i snö och minusgrader? hmmm, det har jag nog aldrig testat förr, så vi får hoppas att det går bra.
Kom att tänka på att den där jordhögen som vi har på baksidan (som ska bort) kanske är en bra pulkabacke! :)

Jag är superlycklig fast det kasnke inte verkar så, men det är jag. På lördag kväll sitter vi i vårt nya hus och njuter! (Kanske inte, gissar på att vi pckar upp för fullt, men njuter kommer vi göra).
Men innan dess är det massor av planering och tankar som far runt i mitt huvud. Har haft svårt att somna på kvällarna. Mycket man ska tänka på kan jag säga!
Men som sagt i morgon har vi nyckeln i vår hand och då ska vi hämta våra nya sängar och vårt nya matbord och köra ner till huset. Och så blir det en sväng på IKEA för att köpa byråer och annat nödvändigt.
Ja jag vet inte vad jag ska säga mer än att det blir en jobbig med lycklig helg!!
Och blogga har jag nog inte tid med.
Så trevlig helg på er!




På ICA Maxi

-JAG scannar, mamma!



Premiär för vintermössan


På väg hem mös Elias ner sig i overallen, 




1 kommentar: