fredag 11 mars 2011

Plutten

Plutten blev lite ledsen idag när jag lämnade honom på dagis. Det kändes i hjärtat att gå därifrån kan jag berätta! Men när jag satte mig i bilen och körde därifrån så visste jag att om han grät för mycket och dom inte kunde trösta honom så ringer dom mig. Och dom ringde inte så då var jag tvungen att lita på att han inte var ledsen mer.
När jag kom och hämtade honom sa dom att det lilla ledsna försvann direkt när han kom in och fick syn på barnen och leksakerna och han hade varit glad resten av dagen.

Jag har märkt att han har blivit mer medveten om mig. Han har blivit mer mammig. Det är precis som att han har blivit medveten om att jag faktiskt kan lämna honom.....
Min lille plutt! Det gör ju ont i hjärtat att lämna honom, men det är ju verkligheten. Det är så det måste vara. Och han gillar ju verkligen dagis och framförallt barnen. Han skiner upp som solen när han får syn på dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar