söndag 13 mars 2011

carport, uppfart och framsida...

Hade tänk att sätta mig för att blogga lite, men jag fastnade istället på diverse sidor om uppfarter, marksten, bärlager, gräs osv...
Hur ska vi nånsin få rätt på vår tomt?
Det är jättekul att inspireras, och man önskar att man hade obegränsat med pengar. Då hade det blivit hur snyggt som helst! Men nu lever vi i verkligheten och obegränsat med pengar finns det INTE!
Man behöver ju hjälp med det, men frågan är hur mycket hjälp man ska betala för och hur mycket man ska göra själv? Man behöver ju maskiner för förberedelserna, nån som planar ut tomten osv, så det kommer vi ju få be någon om. Helst skulle jag ju vilja betala någon som fixar allt till oss, men det är nog inte möjligt. Självklart tycker jag det ska bli jättekul att få anlägga vår trädgård själv, men jag tror att lite hjälp behövs. Och dessutom så tror jag man behöver lite tips från kunniga. Vi vet ju hur vi vill ha det, men lite synpunkter från någon i branchen hade inte varit fel.
Någon som känner någon kunnig inom detta?
Alla tips är tacksamma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar