söndag 17 mars 2013

Tingeling på bio

Igår var jag och Elias på bio. Det var premiär i biosalongen för Elias.
Helen och hennes barn, Vilgot och Villiam, och Fredrika med hennes barn, Melker och Majken, var också med.
Vi tog bussen in till Malmö ( spännande bara det) åt på Mc donalds innan vi gick till bion och såg Tingeling och åt popcorn!
Vi lämnade Thilde och pappa hemma, så för mig var det lite jobbigt att lämna Thilde så många timmar, men nån gång ska vara den första och jag tänkte faktiskt inte så mycket på det förrän på bussen hem.
Vi gick ju hemifrån kl.9.30 och var inte hemma igen förrän kl.15. Men både Sören och Thilde hade överlevt:)
Och vi hade en himla mysig dag jag och Elias! Det är inte så ofta vi får sådan kvalitetstid han och jag.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar