onsdag 6 mars 2013

Instängd i mitt eget hus

Ni som känner mig vet ju att jag inte klarar att sitta hemma och ruttna!
Och nu har jag fått ruttna här innanför dessa 4 väggar sedan i fredags! ( Tack gode gud för facebook och instagram så jag har lite kontakt med omvärlden)
Elias feber håller i sig, och jag börjar bli rastlös här hemma. Det är inte så att jag inte har något att göra, utan snarare att jag inte kan eller hinner göra det jag borde. Han blir stökigare och stökigare fast jag tycker att jag inte gör annat än att plocka undan.
Nu pausar jag från dom 4 väggarna och tog mig ut på terassen med en kaffe för att lapa några minuters sol och ny energi. Otroligt härligt väder idag! Vindstilla och varmt. Till och med för varmt för jacka här där jag sitter......
Låt hans feber försvinna NU!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar