måndag 18 mars 2013

En riktigt dålig dag

Idag har vi haft en riktigt dålig dag:(
Vi har inte gjort annat än haft konflikter jag och Elias.
Han har varit totalt omöjlig idag.
Pipig, gnällig och gråtit så fort han inte fått sin vilja igenom.
Han svarar inte när man frågar honom något, och han ville ingenting som jag ville. Om jag frågade om han ville ha vatten eller mjölk att dricka, så svarade han inte. När jag sen kom med mjölk så blev han helt vansinnig. Han ställde till ett sånt liv för han ville inte ha mjölk, han ville ha vatten!
Han skulle bråka om ALLT, och så har han varit dum och hårdhänt mot Thilde. Han har verkligen gått mig på nerverna idag.
Som om det inte räckte så har Thilde mest gnällt hon med.
En fruktansvärd dag som jag nu bara vill glömma!
Hoppas att vi alla vaknar på lite bättre humör imorgon:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar