torsdag 16 augusti 2012

V.35

Sjukskriven:(
Ja försäkringskassan godkände inte att jag skulle gå på gravidpenning dom sista 4 veckorna, så min barnmorska skickade mig till läkaren och nu är jag istället sjukskriven.
Foglossning, dvs ont i höfter och bäcken.
Finns inte en möjlighet för mig att stå upp på jobb i 8 timmar.
Det fixar jag inte.
Det var med blandade känslor jag gick från läkaren.

I övrigt är det en vild liten bebis i magen.
Lite för liten på ultraljudet v.32 än medel. 12% under medel, så jag fick en ny ultraljudstid i början på september. Annars såg allt bra ut och ultraljudet visade att det fortfarande är en liten flicka:)
Jag har också bara gått upp 9 kilo än så länge.
Elias var ju heller inte nån stor bebis. Föddes 2 veckor för tidigt och vägde 2845g och 47 cm.
Min syster födde Mollie 2445g och 47 cm, också 2 veckor för tidigt.
Små bebisar som kommer ut här:)



1 kommentar: