söndag 5 augusti 2012

Börjar bli stressad....

Jag börjar bli stressad över att tiden går så snabbt!
V.33 redan.
Det vill säga 7 veckor kvar till bebisen kommer och förmodligen mindre än det. Kanske bara 4 veckor.... Hjälp!
Vi har ett helt rum som vi använt som förråd, och därinne ligger alla babysakerna. Sängen, skötbord, vagn, kläder m.m
Men för att komma åt grejorna så måste vi tömma rummet.
Rummet är också tänkt att bli bebisens rum.
Men var ska vi göra av allt?
Sören håller på att bygga förråd, men det är långt ifrån klart, och det går inte snabbt ska jag berätta.

Dessutom så har det läckt ut nån vätska ( förmodligen batterivätska) som förstört golvet i "förrådsrummet" (barnrummet) vilket ställer till det ännu mer! Golvet behövs bytas eller åtminstone vissa partier. Detta har vi INTE tid med!
Jag vet faktiskt inte hur vi ska lösa det hela.....:(
Usch och fyyyyyy!

1 kommentar:

  1. Jag känner igen stressen! Vi hade fullt upp med renovering när det var två veckor kvar! Det stressar en jättemycket. Det viktigaste är att ni får ut sakerna ni behöver (och det fixar ni på en dag) eller Sören fixar, för du ska inte slita med det! Bebisens rum kan ni göra sen. Bebisen behöver inget rum i början! Jag vet hur stressande det är och alla sa till mig "det löser sig". Det hjälpte inte mig, men jag säger det ändå till dig; det löser sig :) ❤

    SvaraRadera