onsdag 22 augusti 2012

Hur dum får man vara?

Varför samlar man en massa skit, som man tror man får användning för en dag, i ett rum.
När vi flyttade till huset så rensade vi rejält, vi kastade så otroligt mycket.
Men nu när jag börjar röja i rummet som vi använt som förråd så hittar jag så mycket grejor som vi inte behövt på 2 år, och lär därför inte behöva dom nu heller.
Det blir tippen!
Sen ska vi inte prata om var jag ska göra av allt som vi kommer behöva?!
Extrabord, stolar, Elias urväxta kläder, verktyg och annat skit som står därinne nu.
Var ska jag göra av det?!

Åhhhhh.... Jag kommer ingenstans.
Hur dum får man vara att slänga in allt skit där!
Gör aldrig det!
Och påminn mig när vårt förråd är klart att INTE spara allt!!!
Kasta, kasta, kasta!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar