lördag 23 juni 2012

Utmanad....

Då blev jag utmanad.
 Jessi såg till att jag nu måste svara på alla dessa frågor... tack så mycket :)


Vem var din första kärlek?
Första kärleken måste ha varit Johan Dahl.




Bästa vän?
min iphone:)
och Søren såklart!


Vilket är ditt drömresemål?
Aruba


vilken är din favoritfilm?
åhhhh den var svår. jag har så många... såna där typiska tjejfilmer är mina favoriter.
Höstlegender, Kärleksbrev, mfl. Sen gillar jag också  The Gardian, Lockdown.
Och såklart alla dansfilmer Honey, Dirty dancing osv.


Favoritlåt?
ai se eu te pego :) (man blir ju så glad) 


Favoritrecept?
Jag bakar aldrig och gillar inte laga mat, så det är svårt att ha ett favoritrecept då. men det kan väl vara kalops då:)




Vad ångrar du mest i ditt liv?
Jag ångrar inget, inte vad jag kan komma på. Allt man gör och har gjort är ju med och formar den man är. Så man ska inte ångra saker, bara se till att inte göra om sånt du tyckte var lite dumt.


Vad är du mest stolt över?
Elias :)


Dold talang?
Njae, det kan jag väl inte påstå att jag har.
Vet inte vad det skulle vara....


Om du skulle bjuda mig på middag, vad blir det då?
Ja om jag skulle bjuda Jessi på middag så hade det nog blivit Taco´s eller tonfiskrullar.
Eller ja kanske bakad potatis :)


Då var det ju dax att skicka denna utmaning vidare!
Jag gillar inte utmaningar, och har jättesvårt att komma på frågor, men nu utmanar jag:


Zimmers dagbok
Danni och lilla Keila
Maja Lindstrand
Jessica Cassegård
Evelina Jonsson
Och såklart : Jessi


Här kommer frågorna:
1. Vad ville du bli när du blev stor?
2. Fritidsintressen?
3. Vilken är din favorit dessert?
4. Vad kan du inte leva utan?
5. Vilken person beundrar du, och varför?
6. Favoritdryck?
7. Om du fick välja, var skulle du helst bosätta dig?
8. Hus eller lägenhet?
9. Senaste klädinköp?
10. Om du skulle bjuda mig på middag, vad skulle du laga då?

När ni sedan svarat på dessa frågor, så ska ni göra 10 nya frågor och utmana andra!:)
Lycka till!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar