torsdag 14 juni 2012

Min kära Iphone

Min iPhone gav upp...
Denna veckan har jag varit utan den och fick använda min gamla samsung jet.
Den är ju ett skämt! Oj vad den är dålig. Hur stod jag ut?
Hade den i och för sig inte så länge... Men nu märkte jag hur värdelös den är.
Jag klarar mig inte utan min iPhone:)
Jag kunde ju inte läsa mitt skvaller på Facebook eller läsa alla bloggar, fick sitta om kvällarna uppdatera mig vid datorn. Katastrof!
Men idag fick jag äntligen en ny!! ( och en 4s dessutom:)
Underbart!
Nu är jag uppdaterad igen.
I'm on the road again:)

2 kommentarer:

  1. Jajamen det är du :)
    kan du inte mejla över adress till Ellenojag@gmail.com

    GRATTIS!!!

    SvaraRadera
  2. Du är utmanad!!
    Så slipper du vara sysslolös under semestern ; )

    http://jessicawsvarld.blogspot.se/2012/06/utmaningen.html

    SvaraRadera