torsdag 7 juni 2012

Tiden står knappast still

Veckorna går så fort, man hinner ju inte med! Vi är redan inne i Juni, då är det ju sommar, eller rättare sagt det bör vara sommar.
Snart fyller jag år, snart midsommar och snart semester!
Elias han växer så det knakar, helt plötsligt är det flesta av hans kläder för små.
Och han tycker nog själv han är en stor kille som bestämmer själv.
Ja ibland får han rätt när jag inte orkar ta upp fighten.
Och så gör han det mesta för att bråka med sin mamma.
Trots, utvecklingsstadie, ja kalla det vad ni vill, men det tar på krafterna.
Just nu ska jag väl inte klaga, det var värre för ett tag sen.
Men jag vågar ju knappt skriva om det när han väl är inne det. Då vet man inte vad för ord som slinker ur mig:)
Som sagt, det har varit gnälligt, kinkigt, skrikigt och busigt ett tag nu, men nu börjar det bli lite bättre.
Nu gör han inte ALLT tvärtemot vad man säger, nu är det bara ibland:)
Nu blir det ett stund framför tvn innan det är dax att sova.
Imorgon är det fredag:)
Skööööönt!

1 kommentar:

  1. men det är tur att det bara är "stadier" iallafall... hade varit värre om man tvingades konstatera att det var hans personlighet!
    Påminn mig om det när jag är knäckt över MOllies "stadier" ;)

    SvaraRadera