måndag 8 april 2013

En mardröm...

Fyyyy för magsjuka!
Vi har legat sjuka allihopa, den enda som slapp undan är Thilde.
Det förstärker min teori om att vi blev sjuka av maten vi åt till lunch i lördags.
Vi skulle äta på svågertorp, och till vår besvikelse hade wayne's slagit igen, så vi gick upp där uppe och åt.
Jag och Elias tog friterad spätta och Sören buffé.
Sören åt upp Elias halva spätta, och denna spätta tror jag är boven i dramat.
Såklart är jag inte säker, för det kan ju vara maginfluensa. Men vad är oddsen att vi alla insjuknar samma natt vid maginfluensa?
Nä jag tror det var spättan.
Vi var så dåliga, spydde och sprang på toaletten om vartannat.....
Och att ta hand om 2 barn när vi bägge var sjuka var INTE roligt!!
Jag vet inte hur vi klarade det, men vi tog oss igenom dagen, och både jag och Sören var bättre idag. Värre med Elias, han kräkte varannan timme hela natten och förmiddagen idag med.
Stackars liten!!!
Tvättmaskinen har fått jobba hårt idag....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar