måndag 17 december 2012

Emporia

Premiär för mig idag på Emporia. Vi hade några julklappar kvar att handla så jag, Elias och Thilde åkte till Emporia med dubbelvagnen.... Hmmmm
Där var jättefint, men det krävs nog ett par besök innan man hittar runt där.
Dessutom ska man helst inte ha vagn ( och framförallt inte dubbelvagn) med så man behöver åka hiss, för det har dom inte riktigt tänkt igenom. Det var kö och långa väntetider på hissarna, och eftersom man inte hittar ordentligt så höll jag mig på plan 2, då jag inte orkade vänta på att få plats i hissen.
Förstår inte att man missade att göra hissarna större så det åtminstone gick in 2 vagnar eller rullstolar. Dundertabbe!
Kanske fler hissar också hade varit en idé!
Annars var där väldigt trevligt!
Thilde höll sig vaken i vagnen hela dagen ( ja det blev en heldag när man ska uträtta nåt med 2 barn) medan Elias slocknade kl 16... Inte bra! Det resulterade i att han fortfarande är vaken och jag vill gå och lägga mig.
Imorgon är det dax för vaccination för Thilde:(
Och så väntar jag spänt på om hon gått upp i vikt då hon inte ökat riktigt så mycket som hon kanske borde.
Det får vi se imorgon...













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar