måndag 5 december 2011

Stor kille

Elias har blivit så stor, så jag hänger inte med. Förra helgen köpte vi en ny säng till Elias, lite nya möbler till hans rum och skötbord och spjälsäng åkte väck. Det fattas bara lite hyllor och lite lite annat smått så blir där snart mysigt också. Hans röda möbler åker ut ( vet inte vad vi tänkte på när vi köpte dom?! )
Nu är iallafall en stor pojke och sover i vanlig säng. Det gick så bra, så jag har inte ens vågat skriva om det. Jag har fortfarande inte vant mig att han kan gå upp själv. Jag blir lika förvånad varje gång. I helgen kom han in till oss 8.45, och sa: mamma, upp :)
ganska lagom tid tycker jag:)
Han sover gott i sin nya säng!
Jag trodde aldrig han skulle lämna sin älskade spjälsäng frivilligt. Men denna blev visst godkänd av honom :)

Elias tycker själv han har blivit stor. Så stor att han trodde att pappas tröja skulle passa:)

1 kommentar:

  1. Ja. Han har verkligen blivit stor...! Ska bli skönt att få komma ner o fira hans två-årsdag, så får han passa på att visa sin stora fina nya säng!

    SvaraRadera