onsdag 7 september 2011

NAK

Schampo som schampo, eller vad säger ni?


NEJ, säger jag.
Det ÄR skillnad på schampo.
Förr var min favorit Elvital, både schampo och balsam och jag trodde att det var bra.
Sen hade jag TreSemmé, Dove mfl.
För ca 1 år sedan köpte jag en flaska NAK Schampo och en flaska NAK conditioner hos min frisör.
Sen blev jag fast!
Grymt bra!!
Sedan dess använder jag inget annat (jo jag fick använda något vi hade hemma, när jag inte fick tag på NAK någonstanns, och jag märkte direkt skillnad).
Dessutom luktar NAK OTROLIGT gott!
Kan verkligen rekommendera det.
Det är inte billigt, men en flaska räcker verkligen länge. Håret blir så fint, mjukt, lent, glansigt och fullt av liv! Jag vill inte ha volym i mitt hår, jag gör allt för att platta till mitt hår, så jag köper en som bara återfuktar. Men det finns nog för volym för dom som vill ha det.
Är det värt pengarna?
JAAAAAA, Absolut!

Detta underbara schampo från australiensiska märket NAK
Conditioner



Denna pasta är också grymt bra för att fixa till  frisyren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar