fredag 18 maj 2012

Lilla Mollie:)

Vi var ju uppe i Nybro och hälsade på bejbisen:)
Lilla söta Mollie!
Hon var så otroligt liten, pytteliten!
Kan inte fatta att Elias varit så liten....
Och ännu mindre att vi ska ha en sån liten här hemma med :)
Det var så mysigt att snusa på bebis igen.
Det var ett äventyr för oss alla att åka till Nybro.
Vi var hos en känd glasblåsare som också råkar vara Andreas släkting och morfar fick välja nåt fint för presentkortet han fått av oss.
Sen tog Andreas med oss till polisstationen så att Elias fick sitta i polisbilen och se när den blinkar :)
Han var lycklig!
En mysig helg som gick alldeles för fort. Men efter en helg borta, behövde jag en hel väcka att recover... Phuuuu.
Nu börjar jag bli människa igen.

1 kommentar:

  1. Jag vet inte om jag gratulerat till flicknamn här eller på FB eller kanske inte alls... :-O
    Dagar och tankar flyter ihop nu för tiden men jag vill bara skriva att jag är så glad för att ni ska få en lite lillasyster! Stort lycka till!

    SvaraRadera