torsdag 10 november 2011

Jag har på senaste läst ett par bloggar om människor som har råkat ut för både det ena och det andra. Det gör ont i hjärtat när man läser om barn som är sjuka i obotliga sjukdomar och cancer som som drabbar underbara människor.
Jag får tårar i ögonen och en klump i halsen när jag läser dessa bloggar. Det är fruktansvärt sorgligt.
Har ni läst om Hugo, som behöver en benmärgstransplantation.
Om inte, så titta in på Hannas blogg här.

Eller om Sophie som precis blivit fri från sin bröstcancer som nu fått hemska besked. Läs hennes blogg Här.

Usch.... det gör mig så ledsen allt det här.
Så mycket lidande runt omkring.

Och här sitter jag och gnäller över att jag inte blev nöjd med frisyren hos frisören igår.....
Knappast nåt att gnälla över......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar