fredag 17 december 2010

Förlåt

Förlåt kära bloggläsare! Jag har alldeles för lite tid att skriva i min blogg. Kvällarna går åt till att skruva ihop nåt, packa upp en kartong eller nåt annat som ska fixas. Har inte satt mig i soffan och tittat på tv på evigheter, så det är nog dax att slappna av nån kväll. Men först och främst så har min lille sötis fyllt 1 år! Igår var hans födelsedag, och därför sitter vi nu och väntar på att farmor och farfar ska komma från Randers för att hälsa på. Vi skulle haft ett stort kalas med släkt och vänner, men vi har inte kommit iordning, så vi skjuter på det till januari. Men imorgon kommer mina föräldrar också på middag, och syster och Andreas med. Så vi har ett litet kalas för lilleman! Tänk att min lille bebis fyllt 1år! Ofattbart! Mer om detta senare. Nu lämnar jag er igen för att fortsätta här! Men jag har inte glömt bloggen, I'll be back!

1 kommentar:

  1. Läste jag rätt: har ni flyttat till Skegrie? Almost by the sea, och nära till Palmernas stad och Solkusten, bara att gratulera :-) Välkommen till kommunen - nu måste vi ju ses och ta en fika på Valen, hihi. Kram

    SvaraRadera